زبان سایت
طراحی و توسعه نرم افزار
طراحی و توسعه نرم افزار

کد نویسی lab view 

کد نویسی lab view 

کد نویسی lab view

با توجه به توسعه روز افزون دانش و فناوری و به روز شدن سامانه های آزمایشگاهی و صنعتی با روش های روز دنیا ، نیاز به داشتن سیستم هایی با کاربری آسان بسیار مورد هدف میباشد. شرکت اوژن اپتیک با تکیه بر کارشناسان مجرب خود اقدام به برنامه نویسی و تولید نرم‌افزارهای قوی با کد نویسی lab view  برای سامانه های مختلف الکترونیکی، مکانیکی و آزمایشگاهی در حیطه های گوناگون  اپتیک و لیزر ، پردازش سیگنال، کنترل موتور های الکتریکی، آنالیز و راه اندازی CCD، کالیبراسیون و … کرده است.

کلیه نرم‌افزار های تولید شده توسط گروه با استفاده از جدید ترین متد های روز دنیا مثل پایتون ،C , labview کد نویسی شده است و سعی کرده ایم که تمامی نیاز های مجموعه را در نظر بگیریم . در این راستا  گروه نرم‌افزار سعی کزده اند  محیطی  ساده  از نزم اقزار جهت مدیریت سخت افزار  در اختیار کاربر بگذارند . هر یک از نرم‌افزار های تولید شده امکان خصوصی سازی طبق نظر مشتری را دارا میباشد.

نمونه‌هایی از برنامه نویسی  نرم‌افزارهای مدیریتی طراحی‌شده توسط گروه نرم‌افزاری ما می‌توانیم:

  • نرم‌افزار راه‌اندازی موتور DC
  • نرم‌افزار بهینه‌سازی سیگنال طیف‌سنج

  • نرم‌افزار راه‌اندازی CCD

  • نرم‌افزار راه‌اندازی جابجاتر های الکترو اپتیکی

  • نرم‌افزار رنگ سنجی CRG

  • نرم‌افزار مدیریت و کالیبراسیون طیفی

  • نرم‌افزار راه‌اندازی دوربین‌های ابر طیفی

مشاوران فنی و حرفه‌ای ما با تجزیه‌وتحلیل نیازهای شما به شما کمک خواهند کرد تا راه‌حل‌های مناسب برای نرم‌افزارهای کنترلی  خود را انتخاب نماید.

نه‌تنها مشاوران ما نیازهای شمارا درک خواهند کرد بلکه برای پیاده‌سازی آنچه شما نیاز دارید تمام تلاش خود را می‌کنند. با توجه به همه این جزئیات، گروه ما پس از تجزیه‌وتحلیل و ارزیابی عمیق نیازها، معماری و استراتژی پروژه را پیاده‌سازی کرده و مستندات لازم برای طراحی و توسعه اختصاصی نرم‌افزار تهیه می‌کنند.

این شرکت استانداردها و چهارچوب‌های انعطاف‌پذیری را برای هر پروژه (صرف‌نظر از اندازه و یا پیچیدگی پروژه) در زمان و هزینه که هر دو این مسائل از چالش‌های مشتریان ما است فراهم می‌کند. این روش‌های کاربردی برای هر پروژه طراحی و تولید نرم‌افزار، کاملاً اختصاصی هستند تا نرم‌افزاری باکیفیت و قابل‌اطمینان برای شما آماده گردد.

 

نظر بدهید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.